OK zeszyt sposobem na katechezę – szkolenie dla nauczycieli religii
Zapraszamy na szkolenie dla nauczycieli religii “OK zeszyt sposobem na katechezę”.
05.11.2022 odbędzie się pierwsza część szkolenia, która będzie powtórzeniem webinaru z marca 2021.
26.11.2022 zapraszamy na drugą część szkolenia, która będzie praktycznym rozwinięciem pierwszego webinaru.
Dla tych, którzy chcą wziąć udział w obydwu częściach oferujemy 50% zniżki na drugie szkolenie.
Osoby, które chcą skorzystać ze zniżki powinny wybrać odpowiedni produkt w sklepie lub napisać na adres kontakt@studniakatechety.pl, można też skontaktować się przez stronę facebookową Studni.
KLIKNIJ ? CZĘŚĆ 1. i 2.
KLIKNIJ ? CZĘŚĆ 1.
KLIKNIJ ? CZĘŚĆ 2.
Prowadzący: Artur Surma. Od autora webinaru:
“Czy zeszyt w szkole jest nam jeszcze potrzebny? Czym w ogóle jest zeszyt przedmiotowy i czemu służy? Może w dobie wszechobecnego internetu i niemal nieograniczonego dostępu do informacji zrezygnować z tak archaicznej formy gromadzenia informacji? A może zamiast odrzucać zeszyt – zmienić go?
Nie potrafię dać odpowiedzi na pytanie czym jest OK zeszyt. Czy to środek dydaktyczny, metoda, czy forma pracy? Jest sposobem na lekcję, a nawet więcej. Jest sposobem na model uczenia się. OK zeszyt narodził się jako narzędzie oceniania kształtującego (stąd jego nazwa). Jest całościowym „sposobem” na inspirowanie ucznia do uczenia się. Zawiera w sobie to, co sprzyja i motywuje do rozwoju, jest także metodą ucznia na samodzielne uczenie się. OK zeszyt sprawdzi się zarówno w nauczaniu początkowym, jak i w szkole średniej (podejrzewam, że prowadziłem go na studiach nie wiedząc, że tak się nazywa).
Jesteś ciekawy/a w jaki sposób OK zeszyt sprzyja procesowi uczenia się? Jak wprowadzając OK zeszyt pomożesz uczniowi zorganizować jego proces edukacyjny? Jak pomóc uczniowi w samodzielnym zdobywaniu wiedzy i umiejętności? Co kryje się za określeniami „Cei i NaCoBeZU”? Słyszałeś/aś już coś o OKeju, ale nie wiesz jak zacząć? Zapraszam na webinar, w którym pokażę podstawowe założenia pracy OK zeszytem i zalety oceniania kształtującego. Zaproponuję burzenie stereotypów odnoszących się do postrzegania zeszytu przedmiotowego. Pokażę jak dzięki OK zeszytowi wspieramy proces uczenia się.”